تنها دستهاـی تو
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
تنها دستهاـی تو

خدایا... قیمت آسمانت چند است؟


می خواهم تکه آسمان کلنگی بخرم


دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد...

 

 

هزاران دستـــــــ هم به سویم دراز شود ...

 


پــــــــس خواهم زد …
 

تنــــــــــها …
 

تمنای دستان تـــــــــــو را دارم …
 
خرابم...
 
 

خراب...
 
 

به اندازه ی همان قاضی که
 
 
متهم اعدامی اش رفیقش بود!
 
 
عشق خالص است
 
عشق مطمئن است
 
عشق یه زهر شیرینه
 
که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!
 
 
 
بعــضے وقتـــها هـَـــست...
 
کهـ دوست دارم کــنارم بـــاشے...
 
مــحکم بـغــلم کـنــے...
 

بــذارے اَشـــک بریزم راحــت بـشم...
 
بــعد آروم تو گـــوشــم بگــــے:
 
"دیوونه مـن کـه باهـاتــم
 

خدایا التماست می کنم

 

همه دنیایت ارزانیِ دیگران !

 

ولی ...

 

آنکه دنیایِ من است

 

مالِ دیـگری نباشد...

 

مــی دانـــی

 

اگـــر هنوز هم تورا آرزو می کنم

 

برای ِ بـی آرزو بودن ِ من نیست !!

 

شــایـــد

 

آرزویی زیبـاتـر از تـو ســراغ ندارم ...!!

 

 

 

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

SaHaR
ساعت21:18---8 شهريور 1392
mr30 az matalebe zibatun



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا